ezt hallgatjuk mostanság

Utolsó kommentek

DOWNLOAD 7

Tagek

még több...

Közösség

lényegünk

alcohol, drugs, overdrive, noise, neon lights, party people, fashion, revolution... Can you feel it?

Top 2008

2009.01.07. 17:34 :: majsz

Utálom ezt, de valahogy úgy érzem mégis össze kell foglalni, nekem mi tetszett az évben. És ez teljesen az én ízlésem tükrözi, szóval fuck Dark Knight! sorry. Filmek és albumok, plusz a kedvenc számom, íme az év ahogy nekem tetszett.

Film Top 5

 

#5) Iron Man
Bevallom nekem ez egy nagy meglepetés volt, nem vagyok nagy képregény-film rajongó, és a legtöbb nem is tetszett (kivéve persze a Tim Burtonos Batmaneket, és a 97-es Spawnt). Így aztán teljesen ledöbbentem, hogy ez a film vicces, stílusos, izgalmas, így egészében menő. A színészek szintén megleptek, (Robert Downey Jr. nem, ő tőle ezt vártam), sajnos Gwyneth Paltrowal még mindig nem vagyok kibékülve, és ráadásul még folytatás is lesz (nee!), de engem lepett meg a legjobban, hogy itt van a top 5ben!


#4) The Strangers
 Igen nagy elvárásaim voltak ezzel a Liv Tyleres horroral kapcsolatban, elsőfilmes rendező, beteg maszkos gyilkosok, és egy iszonyat jó trailer. Bepróbáltam, és bejött, kissé csalódás volt mert, többre számítottam, de még ígyis magasan a legjobb horror film az évben. Nem, ez nem a trancsírózós fajta, ez bizony suspense a javából, és még egy picit eredeti is, és ez sajnos ma már hatalmas szó ennél a műfajnál.

 


#3) Horton Hears a Who!
A Horton, talán eltörpül a blockbuster Kung Fu Panda mellett, és kevesebben is hallottak róla, de ez az animációs film nekem mégis jobban tetszett. Nagyszerű sztori, (Dr. Seuss eredeti története alapján) egy elefánt talál egy kis virágot amin egy egész kis nép él. És amiért tetszett: a szinkronok! Jim Carrey, Steve Carrel, Seth Rogen. Igazából ha ezek a nevek nem győztek meg, hogy ez miért jobb, akkor semmi se fog.

 


#2) Cloverfield
A Cloverfield, épp hogy 2008-as, végülis januári film, 3x láttam moziban, igazából nem önszántamból, de ezt most hagyjuk is. Mikor először láttam, az a fontos, a székhez voltam ragadva és volt ahol még a szám is tátva marad, pedig nehéz meglepni, vagy én azt hittem, nagyon bele tudtam magam élni, és ez jó, félelmetes, izgalmas, kicsit kevesebb ömlengés klasszikussá tehette volna, így viszont 2008 hullámvasút helyettesítője lett. still pretty awesome!















 


#1) Forgetting Sarah Marshall
Nálam ez az év filmje, eleve nem tudom mikor röhögtem ennyit egy filmen, a poénok kellően ízlésesek és ízléstelenek néhol egyidőben. Nagyszerűen megírt forgatókönyv, és hozzá nagyszerű karakterek, amihez egy tehetséges színészgárdát alkalmaztak. Mindenki nézze meg aki eddig nem látta, mert ez nem csak 2008-ban kimagasló, pláne, hogy Russel Brand is szerepel benne akit nem lehet nem szeretni.

Album Top 5
 


#5) Lykke Li - Youth Novels

A legjobb poplemez az évben, a bűbájos svéd énekesnőtől!

 

 


#4) Crystal Castles - Crystal Castles


Aki olvassa a blogom az biztos ismeri őket, modern, életben lévő pici legendák ők, ez a lemez meg a Szent Gráljuk.

 


#3) She & Him - Volume One


Elolvad a lelkem mikor ezt hallgatom az év egyik csúcspontja, csak szeretni lehet a zenét a szövegeket, és persze Zoeeyt!

 

 


#2) Justice - A Cross The Universe

A legerőteljesebb lemez az évben, semmi sem ilyen kemény, masszív és szívbemarkoló mint A Cross The Universe, kár hogy ezt már mind hallottuk egyszer, ezért a második hely.

 


#1) MGMT - Oracular Spectacular


Szerintem minden listán ez az első, sajnos most én se vagyok kivétel, ezzel nem lehet vitatkozni, ez az év az MGMT éve volt.




És már 09' van szóval foglalkozzunk inkább azzal, zárásképpen a kedvenc számom az előző évből, Vampire Weekend - A-Punk.




2 komment

Címkék: zene vélemény film 2008 top

A bejegyzés trackback címe:

https://majsz.blog.hu/api/trackback/id/tr99863907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása