ezt hallgatjuk mostanság

Utolsó kommentek

DOWNLOAD 7

Tagek

még több...

Közösség

lényegünk

alcohol, drugs, overdrive, noise, neon lights, party people, fashion, revolution... Can you feel it?

'Minden romban van valami jó' - Instantban jártunk

2009.01.18. 20:03 :: majsz

Az Instant egy aránylag, újonnan nyílt romkocsma, mely a Szimplakerthez hasonló hangulatot áraszt, de ez az áramlat egy picit büdös ezesetben. Az apropó, hogy ellátogattunk a Nagymező utcai, szórakozóhelyre egy Shell Beach koncert volt, melyről most kihagyom a hosszú körmondatos, de amugy rövidítve nyáladzásnak tűnő istenítést, és rátérek a hely behatóbb elemzésére.

Elemzést mondtam? Túlzok, inkább benyomások, amik az elején pozitívak szerintem mindenki számára aki nem a White Angelt, jelöli meg elsődleges élményforrásának. A ruhatárt egy százassal letudva, az előtérben már egy pult várt ránk, ki is használtuk. Beljebb lépve (lépdelve, lassan ment ugyanis) egy igen nagy belmagasságú részhez ér az ember, ami sok sok kis zugot rejt, van egy nagy "aula", ahol hát az este fősodrában leülni nem igen lehet, ebből nyílik egy csomó kis szoba ahol elszigetelten lehet italozgatni. Gondoltam könnyítek magamon, ugyis sok hely itt bukik el. A WC teszten. Mikor beléptem, elég erős hogyisfogalmazzakszépen, "savas" szag csapta meg az orrom, és körülöttem tanácstalan emberek, ugyanis egy sima téglalap alakú lyuk van vájva a csempébe, tessék csak itt könnyíteni magunkon. Jellemző jelenet, hogy egy srác míg rám várt, megpróbált kinyítni egy ajtót, naivan azt hitte az már rendes toaletthez vezet, és mikor érezte, hogy zárva, a rémület ült ki az arcára.


A hangulatos bejárat.
 

Az árak nem felső kategória, de persze a kocsma titulus is félrevezető, mondjuk egy idősebb látogatónak (aki nem vágja, hogy ez pont hogy menő mivel lepukkant), 410 ft egy fél literes soproni, és egyértelműen ez már csak emelkedik a márka nemesedésével. Lehet viszont, ételt kapni, amolyan már-már romkocsmára jellemzően: zsíroskenyér, érdekes amugy a mai infláció gyorsasága, az első vásárláskor 190 forint volt, a másik pultnál fél órára rá, már 220. Ezen kívül vannak szendvicsek, egy egységes 400 vagy 500-as áron pontosan már nem emlékszem, de lehet mire odaértek az infláció ezt is elintézi.

Említettem, már hogy nagyon telített tud lenni a hely lent, érdemes tehát felmenni, korrekt berendezés, sok ülőhely, bár én személy szerint jobban szeretek Szimplában is lent lenni, de ez opcionális. Sajnos bármennyire is nagy az Instant, a koncertterem, szégyenteljesen kicsi, és még ráadásul pince is, amit szerintem mindenki gyűlöl. Képzeljétek el a Rocktogon koncertermét...oké elég, hisz pont akkora. Röhejes.


Délután még le tudsz ülni.

Meglepődtem amugy, hogy a hely tele van biztonságiőrrel, legalább 6-7-et számoltam. Álltak a bejáratnál, a koncertterem lejárójánál, a koncertterem bejáratánál, és csak úgy random itt-ott. A hely hajnal 3-kor bezárt, körülbelül egy órára rá, hogy átmentünk rokkból , dizsibe. Nem egyszerű, egy ilyen hely kiürítése, szánalmasan is zajlott.

Nem távoztam tehát, túl jó tapasztalatokkal, sehol sincs meg a Szimplakert mindenki által ismert bája, de azis igaz, hogy a teszt akkor lenne teljes, ha egyszer elmennék délután is hisz, a romkocsmák a hangulatos laptop+kávé kettősről is híresek.
Ha nem zavar, hogy a férfiak is a nőibe járnak, és nincs sor a wcnél mert olyan redvás, ha nincs bajod azzal, hogy nem szól egyáltalán zene (!!), csak az emberek zaját hallod, és elviseled, hogy, egy mini koncertterem vár, akkor kifejezetten jól fogod magad érezni. Ha nem viseled el, akkor is nézd meg, hát ha, csak én vagyok szigorú (megsúgom: nem vagyok).


Szólj hozzá!

Címkék: vélemény instant

A bejegyzés trackback címe:

https://majsz.blog.hu/api/trackback/id/tr96885967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása