ezt hallgatjuk mostanság

Utolsó kommentek

DOWNLOAD 7

Tagek

még több...

Közösség

lényegünk

alcohol, drugs, overdrive, noise, neon lights, party people, fashion, revolution... Can you feel it?

A Boom Boom Boom lenne a jövő?

2009.05.25. 02:32 :: majsz

Június 6-án kerül a boltokba (vagy az internetre ki, az talán fontosabb) az új Black Eyed Peas lemez. A csapatot szerintem mindenki ismeri, nem lettek addig igazán híresek, amíg a sokáig drogproblémákkal küzdő énekesnő Fergie be nem lépett a formációba. Utána jött a  "holvanaszeretet" meg "héjmama" és hasonló értelmes slágereikkel boldogítottak minket, és a Zp meg Morrison's rezidenseit, csak hogy a célközönséget lefedjük. Nem szerettem őket soha, sima rádió-pop volt, igaz tagadhatatlanul fülbemászó dalokkal.
Aztán nemrég valamelyik zenecsatornán láttam az új klipjüket és nem akartam hinni a fülemnek, és a szememnek.

Abba most ne menjünk bele, hogy a klip egy direkt arcbamászó reklámmal indít, egy HP tévén elindítják a zenét, ami elsőre úgy hat mintha máris remix lenne. Mi a szar ez?! - gondoltam mikor először megláttam, a szöveg azonnal ilyenekkel indít:

- "I got the that rock and roll
That future flow
That digital spit
"

MI? Ez a szaros halál egyszerű ütem lenne a digitális királyság a jövő hangja? De ez még egy dolog ezt még lenyeltem, de aztán Fergie kezd bégetni egy ilyet, hogy:

- "I’m on that next shit now
I’m so 3008
You so 2000 and late
I got that boom boom boom
"

Na itt már felforrt az agyvizem, szóval 2009-et írunk, manapság már Britney Spears meg Madonna is (fél) electro-pop lemezekkel jön ki, de a Black Eyed Peasnek van annyi bőr a képén, hogy beoltja a zenész világot, és utat mutat a jövőbe, méghozzá azzal, hogy: boom boom boom! Tovább is van mondjam még(?):

- "Y'all stuck on Super 8 shit
That low-fi stupid 8 bit
I'm on that HD flat
This beat go boom boom bap
"

Ezzel ki a fenének akartak odaszólni? Komolyan azt akarták ezzel üzenni, hogy az underground (!!) 8-bit zenének vége, mert itt a Black Eyed Peas és elhozta nekünk a boom boom boom-ot, hisz holnap már minden klubba ez megy majd és egész szubkultúrája lesz. Végén ki tudja, lehet tényleg lesz de maximum akkora parasztokkal mint a donk "kultúránál".

Ezután még jön egy csodálatos és pofátlan utalás (ráadásul rossz kibaszott sorrendben) a Daft Punkra:

- "Harder, faster, better, stronger"
Amihez tegyük hozzá, hogy a Daft letiltotta a will.i.am egyik számát, ugyanis az ő megkérdezésük nélkül használt fel egy alapot. Ezek után még van pofája...

És végül az i-re a pont: a 2.perctől elindul egy ütem, amihez will.i.am egy félistenes pozitúrát vesz fel, és büszkén néz a kamerába hisz biztos azt gondolja: "Igen elhoztam a jövőt, én szartam a spanyolviaszt feltaláltam az electrot."
Azt meg talán már tényleg nem kommentálnám, hogy miután rájön, hogy emberből van és megszólal ilyen Shakespeare-i rímek hagyják el a száját, hogy:

- "Here we go, here we go, satellite radio"

Bravo
 


Szólj hozzá!

Címkék: zene vélemény video agyrém

A bejegyzés trackback címe:

https://majsz.blog.hu/api/trackback/id/tr671141790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása