ezt hallgatjuk mostanság

Utolsó kommentek

DOWNLOAD 7

Tagek

még több...

Közösség

lényegünk

alcohol, drugs, overdrive, noise, neon lights, party people, fashion, revolution... Can you feel it?

Flashback: VHS borítók

2010.08.08. 22:08 :: majsz

Jár még valaki tékába? Én nem az biztos. De kiskoromban minden másnap ott lógtam, és mivel nem voltam az a típus aki bemegy, meglátja az első Denzel Washington filmet és már viszi is, ezért volt, hogy 3/4 órát válogattam. Mint minden egészséges srác természetesen ennek nagy részét a horror részlegen töltöttem, és csak részben azért mert szerettem látni, ahogy valami elmebeteg egy hokimaszkban kinyírt egy fél évfolyamot. Inkább arról volt szó, hogy ez a stílus termelte ki a legérdekesebb borítókat.

A DVD korszakban már persze többet vártam egy filmtől mint anno mikor elég volt egy jó Rémecskék 4 cover. De ahogy én, a borítók is radikálisan megváltoztak, akit érdekel egy kis evolúció, az átnézheti itt. A tovább után pedig válogatás nélkül és stílustól függetlenül töménytelen giccses/röhejes/és persze rohadtul király VHS borítót nézegethettek.

 

 

Teljes gyűjtemény a Cover Browser VHS részlegén.


Szólj hozzá!

Címkék: vélemény film art

A bejegyzés trackback címe:

https://majsz.blog.hu/api/trackback/id/tr402208273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása