ezt hallgatjuk mostanság

Utolsó kommentek

DOWNLOAD 7

Tagek

még több...

Közösség

lényegünk

alcohol, drugs, overdrive, noise, neon lights, party people, fashion, revolution... Can you feel it?

25 Éve Ugrált Először A Két Bajszos Szerelő

2010.09.13. 23:48 :: majsz


(fotó: J-CIO)

1985 Szeptember 13. Ekkor jött ki Japánban a Super Mario Bros. a NES-re. Az azóta klasszikus játék, egészen 2009-ig tartotta magát a legeladottabb videojáték címhez. Én soha nem játszottam az eredetivel sajnos, az én gyerekkoromat valahogy elkerülték a Nintendo játékok, de ismerősöknél előkerültek néha a kazetták és akkor nem tudtam letenni. Azóta már beszereztem egy SNES-t és vele együtt egy Super Mario World-t, és persze imádom, igaz átvinni nem sikerült, de ez mégse ugyanaz mintha gyerekként éltem volna át! Ez a nap viszont sokaknak nosztalgiával telik remélem. Boldog 25-öt Mario és Luigi!

Tovább után a legendás főcímzene!

 

 


Szólj hozzá!

Címkék: zene video game hír japán

A bejegyzés trackback címe:

https://majsz.blog.hu/api/trackback/id/tr272294345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása